7 علامت که نشانگر کمبود خواب است

توصیه‌های مربوط به سطوح بهینه از خواب، طیف گسترده را در بر می گیرد. همراه با این واقعیت که افراد مختلف نیازهای متفاوتی دارند، تعیین اینکه آیا شما هر شب مقدار ایده خواب را دارید، دشوار می سازد.
متخصصان توصیه می کنند بزرگسالان بین شش تا نه ساعت خواب در هر شب داشته باشند، گرچه میزان مناسب خواب معمولاً بین هفت تا هشت است.
در زیر هفت علامت وجود دارد که می تواند نشانگر این باشد که از کمبود خواب رنج ببرید حتی بدون آنکه متوجه اش باشید.

1. خواب آلودگی روزانه
علائم خواب آلودگی در روز شامل خمیازه کشیدن است و احساس اینکه سر شما سنگین است یا چشمان شما بسته است.

2. کج خلقی.
اگر در طول روز خود را غیرقابل تحمل می یابید، احتمال خوبی وجود دارد که خواب کافی ندارید.

3. افسردگی.
ناراحت بودن؟ افسردگی و کمبود خواب ارتباط نزدیکی با هم دارند.

4- دشوار بیدار شدن.
اگر به سختی می توانید چشمان خود را باز کنید و هر روز به طور مرتب دکمه اسنوز ساعت خود را می زنید، به احتمال زیاد در طول شب نخوابیدید.

5- بی حالی
کندی در حرکت و زمان عکس العمل طولانی، علائم کمبود خواب است.

6. کمبود تمرکز و حافظه ضعیف.
کمبود قدرت تمرکز و یادآوری.

7. تحمل کم برای ناامیدی.
نمی توانید در طول روز با ناراحتی های جزئی و زودگذر مقابله کنید؟شانس خوبی وجود دارد که شما استراحت کافی در شب نداشته اید.
ضمن جمع آوری داده هایی در مورد احساس شما در طول روز ، با برنامه های مختلف خواب خواب (به عنوان مثال شش ساعت در شب و هفت ساعت ) آزمایش کنید.هنگامی که میزان مناسب خود را پیدا کردید، به یاد داشته باشید که قوام آن مهم است. سعی کنید هر شب به همان برنامه خواب بچسبید.

نوشتن دیدگاه